Anul meu

2023 n-a început deloc bine pentru mine: îmi pierdusem mama chiar înaintea Crăciunului. Imediat după aceea m-am îmbolnăvit. Așa că și eu și soția mea am întâmpinat noul an în pat, cu febră. Aveam să mai am ceva probleme de sănătate și în luna iulie. Pe moment, însă, lucrurile par sub control.

Până la urmă însă n-a fost un an chiar atât de rău.

Realizarea cea mai mare a fost, probabil, faptul că (dacă în 2022 schimbasem orașul și locul de muncă), în 2023 ne-am mutat în casă nouă. Am reușit să-mi strâng astfel (în sfârșit) sub un singur acoperiș majoritatea cărților pe care le adusesem din America, 🙂 și sunt destul de mulțumit de ce-a ieșit.

Științific a fost un an amestecat: pe de o parte am trăit cumva „din amintiri”, cele două lucrări pe care le-am publicat în 2023 concretizând preocupări (și manuscrise) mai vechi. Am obținut , ce-i drept, rezultate științifice de care sunt mulțumit în două alte probleme. Sper să termin cercetările respective în curând și să am ocazia să vă povestesc despre ele.

Pe de altă parte a fost un an destul de bogat în conferințe:

Nici în privința călătoriilor nu mă pot plânge: Roma, Tbilisi/Batumi, Tolo/Napflio, Szeged, Pitești (nu mai fusesem din 1982 !), de două ori Timișoara, de două ori Bușteni (și, evident, mai multe drumuri legate de familie). Au rezultat, evident, destule amintiri frumoase: „trei mititei, 45 de lei” (prietenul Cosmin știe la ce mă refer), Saboteur la Bușteni și de revelion :-), „Troienele” văzute în teatrul antic de la Epidavros, festivalul Enescu, reîntâlnirea cu prieteni și cunoscuți la Szeged. Ca să nu vorbesc de revelația care a fost pentru mine Georgia.

M-am întâlnit/cunoscut cu destui oameni interesanți. Am avut, de asemenea, parte de mulți prieteni/colegi în preajmă. Vreau să le mulțumesc în special

  • lui Cosmin și Ralucăi Bonchiș, pentru o prietenie care continuă și la distanță.
  • lui Mihai Prunescu, coleg, partener în multe discuții interesante în 2023, și (sper) în curând coautor.
  • organizatorilor Seminarului de Logică pentru întâlnirile de joi la ora două.

Sper că 2024 va fi un an bun, și pentru mine și pentru voi. Vă mulțumesc că mă îngăduiți în viețile voastre. La mulți ani !

Lasă un comentariu