Acum că poza despre care vorbeam în ultimul mesaj a apărut in „Libertatea” …

câteva precizări:

  1. NU mi-am dat acordul pentru publicarea pozei, iar faptul că ea este disponibilă liber online nu o face lipsită de drepturi de autor.
  2. Nu neg, am fost contactat de către semnatara articolului. Până la urmă eu nu am mai vrut să dau niciun interviu. De asta informațiile despre mine sunt incomplete (nu mi-am făcut masterul ci doctoratul la Rochester; nu mai sunt afiliat la e-Austria in Timișoara, ci profesor la Universitatea din București).
  3. Am fost „olimpic” doar într-un sens larg: am fost de două ori (1987,1988) membru al lotului lărgit de matematică, din care se alegea echipa care participa la internațională, dar nu am fost la internațională (în anul respectiv s-ar putea să fi fost primul care nu s-a calificat; m-au depășit oameni precum Adi Vasiu, frații Moroianu, Nicușor – vă reamintesc, la OIM 1987 România a ieșit prima; la OIM din 1988 a doua). Nu doresc să dau altă impresie. De fapt pasiunea mea pentru aspectul competitiv al științei s-a stins de mult.
  4. Cum mă temeam, totul la noi se duce in derizoriu: de asta nici n-am mai vrut să cooperez cu jurnalista. Din păcate nu m-am înșelat. Despre ce credeți că a trebuit să povestesc/explic unor cunoscuți în seara asta ? …. despre faptul că eu nici măcar n-am fost participant la incidentul cu hainele la ștrand, povestit în articol. Habar n-aveam de el, și nu mi se pare de bun augur faptul că despre asta o să se discute probabil cel mai mult.
  5. Cu unii din cei din poză (Florin Belgun, Sergiu Moroianu) m-am văzut de curând la Congresul Matematicienilor Români, care a avut loc la Pitești. De fapt abia ăsta e subiectul mai interesant (Congresul matematicienilor). Unul despre care presa n-a prea scris.
  6. În sfârșit: nu caut să-mi fac publicitate, nu am dorit să „apar la ziar”.

Lasă un comentariu