Scene din viaţa unui cercetător

Altfel spus (modulo confirmarea deciziei de către comisia de la Bucureşti) mi-am susţinut (in fine !) abilitarea. habil

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Scene din viaţa unui cercetător

  1. Lucian zice:

    Super! Felicitari!

  2. flmanea zice:

    Felicitari!

  3. gabrielistrate zice:

    Mersi mult. Glumea Radu Marinescu (prezent la prezentarea mea) ca astepta de vreo … trei ani sa-mi dau si eu in fine abilitarea 🙂

Lasă un răspuns

