Scurte

Pentru al treilea an consecutiv granturile din programul IDEI au fost tăiate … mă intreb cât va mai dura bătaia asta de joc. Ce mai vor cu noi ? Să vadă cât de mult pot intinde coarda ? Credeam că bugetul din anii trecuţi era limita maximă a tăierilor … da de unde ! Anul ăsta vom primi 35% din bugetul planificat. Ce cercetare poţi să faci in felul ăsta ? Când s-a făcut concursul pentru granturi eu unul mi-am dimensionat (financiar) proiectul substanţial sub limita maximă admisă. Pe motiv de … adecvare. Aşa imi trebuie ! Pe viitor dacă voi mai scrie proiecte va trebui, se vede treaba, să includ in planificare riscul de tăierea bugetului.

Paradoxal, pentru cei care imi citiţi blogul, puteţi vedea faptul că in ultima perioadă am făcut eforturi deosebite  pentru creşterea calităţii publicaţiilor pe care le produc cu grupul de la Timişoara. Bine că la ICALP (dacă lucrarea trimisă va fi acceptată) vor să meargă coautorii americani. Bine că ne-au respins (cu recenzii cel puţin decente, totuşi) lucrarea trimisă la AAMAS ! (poate cu cea trimisă la CPM voi reuşi să ne descurcăm). Voiam să trimit anul ăsta o lucrare la ESA …. vise !

Şi o notă pozitivă … aţi văzut probabil prin revistele culturale cronici la „Aferim !”, noul film al lui Radu Jude. Voiam oricum să-l văd, interesul meu pentru cultura perioadei respective, faptul că dna Constanţa Vintilă-Ghiţulescu (felicitări pentru grantul ERC !) este consultant istoric iar Trei Parale apar pe coloana sonoră erau motive suficiente …. La motivele de mai sus s-a adăugat recent vestea (incredibil de haioasă pentru mine) că Liviu Ornea apare in „Aferim”, in rol de stareţ ! Enjoy !

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Scurte

  1. flmanea zice:

    Ma alătur recomandării filmului Aferim! L-am văzut la Berlinale, mi s-a părut excelent: scenariu foarte bun, regie pe măsura, bine jucat (cu surpriza foarte plăcuta de a-l intâlni in distribuție pe Liviu Ornea), și cu dialoguri fabuloase.

Lasă un răspuns

