Observator Cultural

E, probabil, neserios din partea mea să mă apuc să scriu (fie și un rând) despre ce comentează Vladimir Tismăneanu pe site-uri gen contributors, laPunkt, etc (se ințelege, cred: consider că articolele sale nu merită atenția cuiva care se crede om serios).

In calitate insă de semnatar a unui (singur, e drept) articol in „O.C.” găsesc insă că e de datoria mea să spun că imi aleg cu destulă grijă locurile in care public. Dacă aș fi avut vreun moment impresia că O.C. are, ca revistă, defectele pe care i le atribuie Vladimir Tismăneanu, vă asigur că n-aș fi publicat acolo.

Mie afirmațiiile lui V.T. mie mi se par un singur lucru: o  „demascare a dușmanului de clasă”. Descalificantă in mod evident pentru autorul ei.

Acest articol a fost publicat în lumea in care trãim. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

