O poveste cu numărul de aur

Ce mă poate determina să fiu treaz la ora unu și jumătate noaptea cu laptop-ul in brațe, scriind scripturi in Python și făcând exaltat experimente, in condițiile in care mâine dimineață am ore (ultimele din anul acesta) ?

Graficul de mai jos:

figure_1

Și o poveste. O poveste incredibil de frumoasă (mi se pare incredibil că am dat tocmai eu peste ea), in care intervine și numărul de aur. Sper să v-o spun (și să vă explic ce inseamnă graficul de mai sus 🙂 ) in curănd.

Acest articol a fost publicat în informaticã teoreticã. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

