Starbucks ? Sigur nu mă duc

[ Cer scuze pentru lucrurile frivole de mai jos 🙂 ]

Nu eram fan Starbucks nici in America. In Los Alamos Starbucks era o opțiune (ceva mai scumpă și mai proastă) doar in momentele (rare) când mă plictiseam de Hot Rocks.

In România cu atât mai puțin – ca să bei un espresso decent nu trebuie să mergi la mall (locurile pe unde găsesc Starbucks). Pasiunea pe care o am pentru ceaiul passion fruit cu gheață, obligatoriu fără pic de zahăr 🙂 – pe care cred că il au doar ei – e temperată de prețurile de la noi (nesimțite, după mine)

Cu toate astea n-am neapărat o problemă cu brand-ul Starbucks. Cu faptul că vor să ocupe intreg parterul Hanului lui Manuc am.

Pot să par naționalist, dar sunt unele locuri unde brand-urile globale, gen KFC, Starbucks, etc. nu ar trebui să fie lăsate să intre in felul ăsta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

