O insignă, un imn

… Și ca să nu pară că nu am altceva mai bun de făcut decât să critic UVT-ul 🙂 …

… Și ca să nu ne mai plângem că doar universitățile din vest au tricouri, căni cu logo și alte insemne proprii de genul ăsta …

Azi am primit o insignă cu UVT. Nu știu cât o voi purta (nu prea obișnuiesc, aștept … tricourile :), am ințeles de la doamna librar că vor apărea intr-un viitor nu foarte indepărtat).

Apropo tot de „identitate”, m-am contrat/amuzat cu colegii pe tema … imnului UVT 🙂 Il puteți asculta și voi mai jos. Ce pot spune e că mi se pare mai reușit decât cel al „concurenței”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

