Scurtissime

ICTAC, Theory Day, CiE. Lucrările acceptate la ICTAC sunt listate aici. Mă bucur că cea pe care Mircea Marin a scris-o impreună cu mine se află printre ele 🙂 După titluri pare să fie vorba de o conferință mai mult decât decentă.

Mai important: Florin Manea co-organizează un eveniment satelit, o Theory Day. Recomandat cu căldură ! (termen limită: 1 iulie).

Nu in ultimul rând: la anul CiE vine la București (dar probabil că știați deja asta)

Clasificarea universităților românești in clasamentul U-Multirank. Citiți despre ea pe blogul lui Daniel David. Tabelul centralizator e aici. UVT iar iese oarecum OK la cercetare 🙂 (nu că asta ar insemna ceva)

Prezențe românești la Vienna Summer of Logic. Pe lângă lucrarea mea (de care v-am mai pomenit) m-am bucurat să găsesc incă o prezență „made (parțial) in Romania” la evenimentul respectiv: o lucrare scrisă la Urbana-Iași-București avându-i printre autori pe Grigore Roșu și Traian Șerbănuță. La conferința RTA-TLCA. Despre lucrările publicate la VSL de românii din străinătate poate cu altă ocazie.

Preda Mihăilescu. Pe blogul lui Dick Lipton și Ken Regan se discută despre conjectura lui Catalan și soluția dată de Preda Mihăilescu. Incluzând un interviu mai vechi. De citit.

 

Acest articol a fost publicat în informaticã teoreticã. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Scurtissime

  1. flmanea zice:

    Uite si aici niste romani, de la Unibuc:
    http://www.logic.at/latd2014/contributed.php

  2. gabrielistrate zice:

    Mersi 🙂

    Recunosc, pe mine un oarecare bias profesional mă făcea să mă uit în primul rând la conferințele FLoC și workshop-urile asociate, dar cu cât suntem mai mulți cu atât mai bine. E un eveniment important (probabil cel mai „monstruos”, ca dimensiuni, din cele la care particip) și e bine că România e prezentă …

    Eu mă gândesc cu „groază” la săptămâna in care sper să fiu la Viena (nu de alta dar voi alerga ca nebunul de la un track la altul. Ca să nu spun că sunt multe suprapuneri intre prezentări la care aș dori să ajung 🙂 )

    Numai bine,
    G.

Lasă un răspuns

