Un text bun

Azi vreau să vă semnalez un text care anticipează unele lucruri pe care mi le-aș dori să le spun și eu, intr-un eseu care să-l  continue pe cel despre utopiile științifice

Nu, nu sunt in pericol să mă transform in eseist  🙂 Cele două texte, cel de pe blogul Scientific Utopias și cel din Observator au fost concepute in perioada Crăciunului, in vacanță cu alte cuvinte. Zilele astea sunt mai ocupat cu definitivarea unui „eseu” cu titlul,  inspirat fără indoială, …. „Proof complexity and the Kneser-Lovász Theorem (I)” 🙂 Așa incât va mai dura până când să recidivez. E poate și mai „sănătos” așa …

Până atunci insă vă recomand „Răsăritul idolilor„, articol de pe blogul Phuckustan.

Acest articol a fost publicat în ce-am_mai_citit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un text bun

  1. flmanea zice:

    Ideile din articol sunt intr-adevar bune, si cred ca oricine face stiinta se loveste la un moment dat de ele. Si in (T)CS problemele astea sunt si mai mari si mai deranjante, cred.

    E amuzant insa stilul cautat pretentios al autorului… Poate din aceasta cauza nu mi-a placut textul respectiv mai deloc.

Lasă un răspuns

