O părere de rău

Cum n-am făcut-o nici până acum n-o să comentez pe blogul acesta evenimentele politice curente. Nu „țin” cu niciuna din taberele implicate (la alegerile din 2012 am votat … Forumul Democrat al Germanilor) nu ii consider pe vreunii din ei binele suprem și pe ceilalți muma pădurii, sunt dispus (când vreau să mă lămuresc cine are dreptate) să am răbdare, să merg la surse primare și abia apoi să-mi formez  o opinie. In sfărșit sunt suficient de cinic ca să pot „citi” (detașat,  semn de sănătate  intelectuală) clișeele, exagerările și manipularile (spinning) fiecărei tabere. Ar fi super-interesant pentru mine să explic aici pe blog anumite evenimente de pe scena politică cu modele de teoriei jocurilor sau alte tehnici teoretice (las o asemenea intreprindere pentru vremuri mai calme)

Ce mă intristează e că in numele partizanatului politic oameni altminteri cultivați și inteligenți ajung să considere că e acceptabil să faci mișto de numele unui oponent.

Acest articol a fost publicat în lumea in care trãim. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

