Contrapunct.

Revista.

Mi-a readus-o in atenție un articol de pe site-ul Cotidianul  apărut recent, din greșeală cred, la rubrica „Actualitate”: e din 2011. Mi-a scăpat la data apariției, așa că nu il voi comenta.  Greșeala asta mi-a prilejuit insă o mare supriză și bucurie: (re)intâlnirea cu un prieten pe care il credeam demult „pierdut in tranziție”

N-am mai citit-o, cred, din 1994, de când am plecat in America. O savuram ca student, in perioada magică a anilor 1990-1992. Mergeam la chioșcul de ziare din piața Matache și mă intorceam in căminul din Grozăvești cu brațul plin de ziare și reviste. Da, i-am citit lui Horia-Roman Patapievici articolul de debut (apărut parcă in 1992)

*
Multe din revistele din perioada aceea (sau chiar de mai târziu) au dispărut. Vă mai amintiți de Litere, Arte & Idei, suplimentul Cotidianului din perioada Ion Rațiu ? Am și acum unele pdf-uri din perioada respectivă pe vreun CD. De Idei in Dialog ? De Cuvântul ? De recent decedata Dilemateca ?

Pe vremuri Contrapunct apărea săptămânal. Acum doar de două ori pe an [Eram mai bogați in perioada respectivă ? Mă indoiesc] Dar, nesperat pentru mine, există. Așa că (deși revista are un ton nițel desuet) ingăduiți-mi să mă bucur.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

