O scrisoare pe care am trimis-o azi preşedintelui Consiliului Naţional al Cercetãrii Ştiinţifice

Stimate Domnule Presedinte,

Subsemnatul, Gabriel Istrate, membru in comisia consultativă a CNCS in domeniul informaticii, doresc să imi anunț pe această cale demisia din această comisie.

Cauzele demisiei nu țin neapărat de existența unor reproșuri pe care le am de făcut CNCS. Lipsa mea de incredere in perspectivele educatiei superioare si cercetării științifice in România (cel puțin pe termen scurt), precum și felul in care sunt privite aceste domenii de catre clasa politică și societate in ansamblu mă determină sa nu imi doresc sa mai fiu asociat (nici macar in calitate consultativă, fara atribuții de conducere, cum a fost cazul meu) vreunei instituții oficiale românești, indiferent de orientarea politică prevalentă in România.

Voi incerca pe de altă parte sa raspund pozitiv (in măsura timpului disponibil) oricărei solicitări de sprijin și expertiză profesională.

Acest articol a fost publicat în lumea in care trãim, politica_ştiinţei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

