Un an de tranziţie

(pentru mine) cel care a trecut, zgomotos şi mai puţin optimist decât speram la inceputul lui, dar parcã ceva mai fericit decât anteriorul.

Un an in care, cel mai important, am schimbat (iar) oraşul in care pun capul pe pernã … o revenire intr-un loc care mi-a fãcut bine in trecut.

Un an in care am incepul in sfârşit sã colaborez – in cercetare – cu colegi din România. A luat mult timp: o parte din rezultatele obţinute le puteţi gãsi aici.

Un an in care am scris lucrãri, am continuat sã merg la conferinţe :), am cunoscut câţiva oameni interesanţi.

Pentru mine a fost un an revoluţionar in privinţa folosirii tehnologiei in ştiinţã: e anul in care am experimentat in mod semnificativ virtuţile cursurile online de la coursera, ale citirii lucrãrilor ştiinţifice de pe un ereader (oarecum) adecvat, ale folosirii sugestiilor google trends pentru a gãsi lucrãri demne de citit, precum şi virtuţile folosirii unui smart TV pe post de „seminar virtual” 🙂

Un an cu destule frustrãri legate de societatea in care trãim.

Vouã, celor care mã citiţi (deşi nu v-am prea oferit motive in ultimul timp) o imbrãţişare virtualã şi la mulţi ani.

Pentru mine (personal) a fost un an de tranziţie, spuneam. Cãtre ce ? Nu ştiu – sper cã spre ceva mai bun 🙂

Acest articol a fost publicat în Ocazionale, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

