„Mulţumiri din inimã partidelor

Mulţumiri din inimã partidelor… ”

Nu, nu sunt nostalgic dupã cântecele pioniereşti din vremea copilãriei. Vreau doar sã-mi aduc prinosul de recunoştinţã partidelor care, prin ce fac in ultima vreme imi oferã motivaţii foarte serioase pentru a mã concentra pe studiile mele matematice.

M-am reintors plin de entuziasm in România in 2007. Aproape nimic n-a mai rãmas din acel entuziasm. In mare parte e vorba de (dureroase) motive personale. Dar nici ce s-a intâmplat in societate n-a ajutat.

In continuare nu regret cã m-am intors in România. Mi-a plãcut in America dar nu eram şi nu voiam/nu puteam sã devin american. Reintoarcerea a insemnat accesul la multe lucruri mici care imi lipseau in America. Mi-a luat ceva timp, dar pot spune cã recent am inceput sã am (şi in România) impliniri pe plan profesional. Viitorul pe planul ãsta (atât cât depinde de mine) „sunã bine”. Poate şi in altele.

Dar partidele noastre iubite au reuşit sã-mi omoare iluziile de mai bine cu care revenisem in 2007. Şi m-au determinat sã mã concentrez in viitorul imediat pe viaţa personalã/profesionalã. Pentru mine, cu câteva excepţii evident :), Bucureştiul nu mai existã.

„Mulţumiri din inimã partidelor,
Mulţumiri din inimã partidelor… „

Acest articol a fost publicat în lumea in care trãim. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

