O veste groaznicã

A murit Mihai Pãtraşcu. Mihai era cel mai talentat informatician român al generaţiei sale şi poate cel mai tirat informatician român – vã amintiţi, tocmai primise Presburger Award acum câteva sãptãmâni.

Nu pot spune cã m-am numãrat printre prietenii apropiaţi ai lui Mihai. Ne-am cunoscut insã cu ocazia unei vizite/prezentãri pe care a fãcut-o in 2008, la invitaţia mea, la Universitatea de Vest din Timişoara. Am fost impreunã program chairs pentru AITC 2009, o micã secţiune de informaticã teoreticã a conferinţei SYNASC pe care o organizez. Am rãmas in contact prin e-mail.

Nefiind totuşi un apropiat n-am ştiut cã era grav bolnav. Aşa cã sunt prea şocat ca sã pot spune prea multe.

Informatica teoreticã româneascã a suferit o pierdere imensã zilele astea.

Acest articol a fost publicat în informaticã teoreticã. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

