Eli Biham

In momentul ãsta numele Eli Biham este cunoscut (datoritã „scandalului Mang”) majoritãţii românilor.  Informaticianul israelian a fost implicat (fãrã voia lui) intr-o disputã care are şi accente politice partizane – n-am timp sã argumentez acum de ce, dar ce a publicat in ultimele zile „Jurnalul Naţional” incercând sã minimalizeze figura profesorului israelian este absolut jenant.

Aş fi vrut sã vã pot oferi un videoclip ştiinţific cu Eli Biham. N-o pot face, n-am reuşit sã gãsesc decât unul, şi acela de calitate video slabã.

Intâmplarea face insã  ca Biham sã fi primit recent premiul Conferinţei RSA (impreunã cu japonezul Mitsuru Matsui).

Videoclipul de mai jos (in care Biham nu apare)  aşeazã in contextul potrivit opera  ştiinţificã a profesorului israelian.

Acest articol a fost publicat în informaticã teoreticã, politica_ştiinţei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Eli Biham

  1. flmanea zice:

    Foarte oportun postul tau! Am citit si eu articolele din jurnalul national si mi-a fost scarba…

    • flmanea zice:

      Scuze ca am postat de mai multe ori 🙂 Nu imi era clar daca primul post va aparea sau (din cauza ca nu eram logat in wordpress… ). Sorry 🙂

  2. flmanea zice:

    Foarte bun postul tau! Am citit si eu acum cateva zile articolele din Jurnalul si mi-a fost scarba. E socant cata lume e dispusa sa conteste lucruri evidente doar pentru a-l face pe Mang sa para curat.

Lasă un răspuns

