Incã ceva

Mesajul de asearã, unul cu greşeli datorate oboselii, mi-a adus cel mai mare trafic de la inceputul acestui blog.

Chiar imi pare rãu: aş fi vrut sã am cititorii aceştia pentru lucrurile mult mai interesante (dupã mine) pe care le-am scris pe blog, de exemplu  matematica funcţiilor booleene şi sistemele de vot. Evident, aşa ceva nu se va intâmpla prea curând in România …

Nu vreau ca „lauda de sine” din mesajul precedent sã fie interpretatã cum nu trebuie: mi-am spus opinia dar nu sunt o instanţã de judecatã in aceastã privinţã şi nu-mi doresc sã fiu una.
NU am dorit şi nu doresc sã-mi fac publicitate. Nici sã fiu implicat in dispute partizane. Sunt un singuratic, unul care preferã sã rãmânã un „cetãţean oarecare”.

Existã suficiente cãi politice şi instituţionale de rezolvare a acestei probleme. Dacã pretindem cã suntem o democraţie instituţiile din aceastã zonã sunt cele care trebuie sã ofere o soluţie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

