Incã o recomandare culturalã

Tot din Timişoara (evident). Tot de la AnalogTV (un post local foarte bun, foarte asemãnãtor ca profil cu KUNM)

Dupã „Minunatele Povestiri…„, azi vreau sã vã recomand „Ceasul Bun„. Deşi (firesc) emisiunea e cumva centratã  pe spaţiul cultural timişorean, „Ceasul Bun” e o emisiune  care şi-ar avea locul pe TVR Cultural. Emisiunea e talk-show-ul meu cultural favorit din România in acest moment. Iar Andreea Medinschi-Niculescu un foarte bun profesionist media in culturã, dintre preferaţii mei alãturi de un Charlie Rose sau Mary-Charlotte Domandi.

De ce imi place „Ceasul Bun” ? Pentru cã are un ton cald şi senin, deloc caracteristic pentru societatea in care trãim (dar dupã care tânjesc, de când am revenit din America). Pentru cã vorbeşte despre viaţa unei comunitãţi (iarãşi un lucru mare, intr-o Românie in care Bucureştiul dominã mentalul colectiv media). Pentru cã datoritã ei am descoperit oameni şi locuri pe care nu le ştiam – dar in care voi ajunge, când voi reveni in Timişoara. In concluzie: pentru cã e parte – pentru mine – a unei stãri de bine legatã de un loc care imi place mult.

Din pãcate emisiunea nu are o arhivã video, iar episoadele disponibile pe internet nu mi se par neapãrat cele mai reprezentative. O puteţi insã vedea dacã aveţi pachetul digital de la RDS. Pentru moment vã las cu un episod din „Ceasul Bun” – cu Marcel Iureş.

Acest articol a fost publicat în culturã, Timişoara. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

