Dacã doriţi …

sã audiaţi un curs bun şi gratuit de teoria jocurilor mai aveţi timp pânã duminicã sã vã inscrieţi aici.

Eu m-am inscris deşi nu mai sunt de mult student pentru cã:

  1. Yoav Shoham şi Matthew Jackson sunt cercetãtori eminenţi. I-am citat in articole pe care le-am scris, am cãrţi de-ale lor in bibliotecã şi ii simpatizez.
  2. doream sã vãd cum aratã un curs predat online (şi in sfârşit tehnologia mi se pare suficient de maturã)
  3. nu in ultimul rând, deşi in mare mã pricep suficient de bine la teoria jocurilor n-am luat vreodatã vreun curs in domeniul ãsta. Cred cã am ce invãţa (chiar la experienţa mea de cercetare) de la cineva care e mai bun ca mine.
  4. it’s fun to be a student again 🙂

Cursul poate fi şi audiat (fãrã altã interacţiune – de genul temelor). Are videoclipuri şi slide-uri care pot fi vizionate offline. E organizat sub egida Stanford (dar, fiind gratuit, nu primiţi credit pentru el). Puteţi primi insã (dacã rezolvaţi problemele/examenul suficient de bine) un certificat de absolvire 🙂 Dacã nu aţi luat vreun curs la o universitate din Statele Unite poate fi o experienţã interesantã.

Acest articol a fost publicat în popularizarea_ştiinţei, teoria jocurilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dacã doriţi …

  1. dAImon zice:

    Eu sunt deja la Model Thinking, si am incercat Databases semestrul trecut.

    O problema comuna imi pare livrarea materialului video – unghiul de filmare e destul de obositor (close-up), plus calitatea lasa de dorit datorita compresiei. Macar la Model Thinking se ofera si optiunea de download a cursurilor, deci se pot viziona la viteza dorita, la un moment convenabil.

    Altfel, foarte buna initiativa universitatilor, sustin 🙂

    • gabrielistrate zice:

      Şi la Game Theory se pot downloada (eu nici nu incerc sã le vãd online).

      Altfel la mine opţiunea a fost cumva… subiectivã. Timpul meu e limitat. Pe Scott Page l-am vãzut de mai multe ori pe viu, ştiu ce face (şi am şi cãrţi de-ale lui am prin bibliotecã). Eu am locuit opt ani in Santa Fe (casã a Santa Fe Institute), nu prea am nevoie de cursuri de sisteme complexe [aş fi fost perfect capabil sã predau eu unul 🙂 ].

      Cursuri online aş fi vrut sã ofer şi eu (viitorul este online, cursurile in situ vor deveni un produs de lux). S-ar putea sã o fac la un moment dat, când voi mai preda. Cu … motivat studenţii e mai greu 🙂 [dacã aş fi incercat sã aplic la TM lucrurile prin care am trecut eu la Rochester aş fi fost considerat fascist ].

      E şi asta, predarea, un joc (in sensul de game theory :)).

      Numai bine,
      G.

      P.S.

      O constatare: judecând dupa programã cursul lui Page mi se pare un pic cam prea „soft”, şi cu teme alese uşor arbitrar (reflectând mai curând interesele lui de cercetare decât standardul in sisteme complexe). Poate fi interesant, habar n-am cât de cunoscute sunt lucrurile astea pe la informaticã prin Timisoara 🙂 Dar meritã sã fii prevenit asupra lucrului ãsta.

  2. Lucian zice:

    Nah , ca ma ai de coleg …. sa vad cat ma tine ca nu prea am timp 😦

Lasă un răspuns

