Stânca lui Haiduc – o amintire a tatãlui meu.

Tatãl meu are 75 de ani. E profesor de matematicã pensionar. Nu e direct responsabil pentru cariera pe care mi-am ales-o, dar e foarte responsabil pentru atmosfera in care m-am format. Dacã voi avea mai mult noroc in plan personal decât am avut pânã acum probabil voi incerca sã fac la fel.

Ce fel de profesor a fost puteţi intui: deşi nu vorbeşte engleza a devenit recent blogger 🙂 [l-am ajutat, ce-i drept, cu setarea contului pe wordpress; nu fiţi duri, la vârsta lui lucrul ãsta nu e comun in România]

Dincolo de evidenta mea subiectivitate, ca trãitor in altã epocã decât cea pe care am prins-o are, mi se pare, destule de povestit.

Un exemplu aici.

Imi doresc sã aibã sãnãtate şi timp sã poatã povesti toate lucrurile pe care le are de spus.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

