Of, fizica mea statisticã ! Of, sistemele mele complexe !

(sau ce mai scriu literaţii „economiştii” noştri despre fizicã)

„Fizica clasică s-a dovedit deterministă si reducţionistă. Dimpotrivă, fizica cuantică e holistică si acceptă incertitudinea”. De aici.

Cu ocazia asta mi-am amintit cã mã tot aşteaptã s-o citesc biografia romanţatã a lui Boltzmann scrisã de Carlo Cercignani. Nu, de data asta nu e vorba de cine ştie ce epub in limba englezã, ci de o carte apãrutã la noi la Editura Tehnicã in anul 2000 – cu mult inaintea ediţiei in limba englezã de la Oxford University Press !

Nu v-o pot recomanda in cunoştinţã de cauzã (dupã cum v-am spus). Am cumpãrat-o insã recent in Cluj la preţul unei cafele la Starbucks. O puteţi gãsi şi voi la acelaşi preţ (cel puţin online).

Acest articol a fost publicat în lumea in care trãim, pop culture. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

