Un nou prilej de escapism

NPR Berlin (pentru cine nu ştie, o staţie europeanã afiliatã postului public de radio american)  emite pe Internet !

Sunt fan NPR din mulţii ani petrecuţi in America. Şi Radio România Cultural are destule programe bune, dar NPR are un sunet pe care nu l-am regãsit la postul românesc, unul care linişteşte şi alinã, greu de obţinut intr-o societate ca a noastrã …

Am continuat sã ascult NPR şi in România: cu KANW, KSFR şi KUNM am acces la o fãrâmã de America de care voi fi mereu, sper,  aproape. Dar entuziasmul meu pentru varianta europeanã e bine intemeiat: programe care imi erau inaccesibile live (din cauza diferenţei de fus orar), intre ele Car Talk, Thistle & Shamrock, A Prairie Home Companion pot fi ascultate la ore „aproape normale” pe postul berlinez. Experienţa e şi mai plãcutã cu o canã de ceai in faţã şi un internet radio 🙂

Ca şi când mai aveam nevoie de motive ca sã incerc sã  „fug de realitate” …

P.S. Dacã vreţi s-o ascultaţi pe Fiona Ritchie 🙂 şi nu vã descurcaţi cu extragerea adresei de streaming (ca sã evitaţi flash-ul) imi puteţi da un mesaj.

P.P.S. Cãt de greu este de fugit de realitate s-a dovedit in câteva minute de la postarea mesajului, deschizând televizorul … 😦

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

