Bogdan Suceavã …

este un coleg de facultate ajuns profesor (in matematici) la Cal State Fullerton.

Dincolo de  matematicã, Bogdan este un scriitor implinit. Nu sunt un mare cititor de ficţiune, insã i-am apreciat intotdeauna scrisul, şi m-a bucurat succesul sãu literar; intre altele l-am invidiat  pentru una din poveştirile sale – am avut şi eu ideea ei şi mi-aş fi dorit sa o fi scris :).

Am aflat de curând cã Bogdan este implicat intr-un fapt cultural cum n-am vãzut prea des in România postrevoluţionarã: un turneu de promovare a unei cãrţi – organizat profesionist de cãtre editura Polirom, cu intâlniri cu cititorii şi prezenţe in media localã. Ce mai, doar C-SPAN-ul românesc  lipseşte din peisaj :).

Aşa cã mã mãrginesc sã promovez afişul turneului, invitându-vã pe voi, prieteni din Timişoara, vineri seara la şase la librãria Cartea de Nisip (sediul cel nou, lângã Casa cu Flori) pentru o intâlnire cu un coleg de generaţie, amic şi om interesant.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

