Ziua alegerilor

M-am uitat si eu, de la 9 la 11, alternativ pe Realitatea, Antena 3, B1, TVR. De la 11:15, sorry. Dallas Cowboys versus New York Jets pe ESPN America (UPC Digital, pentru cine e curios).

Nu e snobism. Nici  dezamãgire faţã de rezultatul alegerilor. Doar o parte a legamântului pe care l-am fãcut cu mine insumi, atunci când am decis sã revin in România dupã treisprezece ani de Statele Unite: cã voi continua sã fiu un cetãţean al lumii, chiar dacã imi cumpãr verdeţurile dintr-o piaţã din Timişoara.

Deocamdatã scuze … am un meci de urmãrit. Am şi eu dreptul sã aleg.

(P.S. Pentru moment Redskins vs Saints, overtime. Culmea, nu prea mã uitam la fotbal american in America)

Acest articol a fost publicat în Ocazionale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

